Mors dag?


I Söndags skulle vi till Samanthas farmor för att fira Mors dag. Jag märkte sen på Lördagen att det inte är förräns nu på Söndag, men eftersom vi ändå hade planerat det, så åkte jag, mamma, Lasse och Samantha dit och åt våfflor ändå. Var otroligt längesen jag åt våfflor, så det var väldigt trevligt!

Jobbade Måndagen och jobbar nu. Min sista natt innan långledigheten egentligen, men har tagit Fredagsnatten att jobba extra. Känner att jag måste utöka kassan lite inför renoveringen av mitt badrum, det är inte direkt gratis, tyvärr!

Igår kom Jukka hem från Thailand igen, så gick dit på en snabbkaffe före jobbet. Fick även en klänning av gullegrisen ♥ Ska se om jag kan få till en bild senare, men ska vara hundvakt efter jobbet, så jag kommer nog vara rätt trött.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0