Listan!


Tänkte börja på listan, men gör bara en 25-lista så att den tar slut samtidigt som Mars.

Dag 1: Kort om mig
Dag 2: Mina föräldrar
Dag 3: Mina syskon
Dag 4: Mina djur
Dag 5: Vad är kärlek?
Dag 6: Favoritårstid och varför
Dag 7: Det här får mig att må bra
Dag 8: Det här gör mig upprörd
Dag 9: Min tro
Dag 10: I min handväska
Dag 11: Mitt jobb
Dag 12: Dagens outfit
Dag 13: En sak jag gör varje dag
Dag 14: Det här gör mig lycklig
Dag 15: Mina rädslor
Dag 16: Om jag blev rikast i världen
Dag 17: Saker som får mig att gråta
Dag 18: Det här saknar jag
Dag 19: Min favoritfilm
Dag 20: Min fritid
Dag 21: Min favoritdryck
Dag 22: Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 23: Saker jag stör mig på
Dag 24: Min kärlek
Dag 25: Detta skulle jag vilja göra innan jag dör 
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0