Chiqita ♥


Kan ju berätta att jag har fått en hundvalp. En liten chihuahua som heter Chiqita och är 3 månader. Har haft henne en vecka nu och hon är lika liten som en kattunge och så söt.
Just nu är det väldigt mycket bara, som med en liten bebis, men det är mysigt :)

Det roliga är att varenda människa ska prata med mig när jag går med henne. Då menar jag verkligen alla! Har varit par, mammor med barn, pensionärer, killar och tjejer i min ålder. Det alla säger är att hon är liten och söt. Självklart är det roligt att höra och visst är hon liten och söt. Absolut! Men lite väl när killar utanför porten ska börja prata med mig klockan sju på morgonen när jag knappt själv har vaknat, eller när folk stannar mig på väg till jobbet för att prata, haha! Sen finns det ju dom som inte säger något till mig, utan bara kommenterar till varandra, som idag när jag gick förbi en busskur: "Kolla hunden, så liten och söt!" Samtidigt kan man inte klandra dom, för hon är ett riktigt charmtroll och gillar verkligen alla, min skrutta!




Min bebis-plutt ♥
.


Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

aww :) Så söt :)

2011-03-25 @ 13:55:07
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Lavransyvonne

really good site!!

2012-06-19 @ 11:16:20
URL: http://lavransyvonne.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0