Blond!


Igår gjorde jag blonda slingor i mitt hår. Grejen är bara att det blev lite väl blont, är verkligen superljust nu! Jag vill inte ha det så, för det ser verkligen fake ut och jag gillar mer när det ser naturligt ut som jag hade det förut. Vet bara inte vad jag ska göra åt det? Har försökt att kolla på internet men alla verkar ju vara ute efter den färgen jag har fått och inte det motsatta. Okej, egentligen är det inte för jävligt, det funkar ju, det kanske bara är en vanesak och känns bättre när jag har vant mig? Jag har även funderat på att färga mitt hår mörkt igen, så kanske skulle passa på nu när det blev såhär, men gör jag det kan jag ju inte ångra mig sen, så jag måste tänka igenom det lite mer först, haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0