31 Mars 2011


Började dagen med att åka till Almås för klippning av Julia. Där tillbringade jag och Ellinor förmiddagen, eftersom jag klippte mig och hon färgade håret, så det tog sin lilla stund. Gick därifrån till ett möte med chefen och sen hem till Ellinor. Var där en stund innan vi gick ner till stan och jag passade på att sola. Vilka fräscha solarium dom har fått på Sunhouse, allt var mycket snyggare och bättre! Jag fick massa färg också, men det kanske beror på att jag inte har solat på länge och sen brukar det ju alltid lägga sig lite, haha! Stort plus iallafall att dom har förbättrat det! Efter det blev det en kaffe och sen hem. Har varit en heldag idag igen, men det är roligt att passa på nu när jag väl har varit ledig, för imorgon är det dags för jobbet igen.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0