25 Januari


Har haft fullt upp i några dagar nu, så har inte blivit så mycket sittande vid datorn.

Jobbade extra i Fredags och efter det gick jag upp till Jukka. Satt där några timmar innan jag, han och Ellinor gick ner till mig och kollade på film. I Lördags låg jag mest i soffan och hade kvinnovärk halva dagen. Sen på kvällen kom Jukka ner och så spelade vi tv-spel och TP!

På Söndagen städade jag lite på morgonen och sen bakade jag bullar. På kvällen kom Jukka och Mattias och åt tacos och sen kom Adam också, så spelade vi sällskapsspel och bingolotto. Verkligen en trevlig helg! Lugn, fast ändå inte! Perfekt :)

Igår var jag och Lasse i Ullared och som vanligt köpte jag massor utan att egentligen veta vad jag har köpt, men det är ju nödvändiga saker antar jag, haha! När vi kom hem hann jag bara slänga in sakerna och byta om för att sen gå till jobbet och hoppa in lite extra igen. Samma idag, då jag jobbar morgon. Skönt att hoppa in lite såhär. Dels för att få träffa dagpersonalen som man mest hinner hälsa på annars och sen självklart att det visar resultat på lönen sen. Har ju så mycket att spara till, så det är aldrig fel :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0