10 Februari 2011


Efter jobbet igår var det möte direkt. Passade på att kolla upp min kommande lön och den var verkligen bra, iallafall för min del och mot vad jag brukar få! Skönt att kunna spara undan lite. Efter mötet blev det aldrig att jag gick och la mig, eftersom klockan ändå var så mycket, så Ellinor kom hit och höll mig vaken genom att spela tv-spel, haha!

Idag började dagen med tvätt, disk, byta sängkläderna och sånt där hemmafix. Åkte sen ner till stan och mötte Ellinor, så gick vi till badhuset och simmade en timme, skönt! Senare kom Ellinor hem till mig, så spelade vi klart dom sista banorna på Super Mario 3! Nu ska vi låna det andra Mario-spelet av Beckman, så att vi har något att göra i helgen, haha!

Nu ska jag duscha och sen lägga mig om ett tag, ska jobba några timmar extra imorgon :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0