3 September


Vi hade ju som sagt våran födelsedagsfest i Lördags. Den var hellyckad och lite galen, haha, men så brukar det bli när vi kommer igång. Det enda tråkiga var att Johanna inte följde med ut, fy fy! Blev även en liten efterfest med livemusik från Jesse, haha! Dagen efter åkte alla nattgäster hem och jag sov en stund till. Vaknade av att Axel kom för att spela bingolotto, men som vanligt blev det ingen vinst, haha!

Resten av veckan har jag städat efter festen, varit på möte, träffat Ellinor, spelat kort med Jukka och kollat på film med Axel. En lagom bra vecka alltså :)

Snart kommer pappa och syster Nicole hit på kalas. Har blivit några dagar senare än tänkt, men idag blir det alltså av. Har köpt kladdkaka och grädde att bjuda på, för jag trodde dom skulle komma vid fyra och att jag inte skulle hinna baka, men nu blir dom lite sena. Förvånad? Nej! Ikväll är det dags för jobb igen :)


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0