28 Oktober


Gick upp klockan 7 idag för att tvätta, men när jag kom ner till tvättstugan visade det sig att det var klockan 11 jag hade tid. Typiskt! Jag brukar nästan alltid boka vid 7 eftersom den är en timme längre än dom andra och för att det är skönt att städa samtidigt och vara klar med allt utan att hela dagen har gått. Har ändå hunnit med en del idag. Har varit iväg med Lasse och köpt lite småsaker, en TV till sovrummet och hälsat på mamma en sväng. Nu håller jag på att tvätta och ska ta tag i disken strax, för i eftermiddag kommer Johanna hit. Vi ska dricka kaffe och tjuvträna på buzz, så kanske vi lyckas att slå Beckman åtminstonde en gång i det, haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0