23 Oktober


Igår efter min sovstund kom Lasse och Nicklas och hämtade mig. Åkte en sväng till Knalle där jag köpte en matta och ett nytt USB-minne. Blev även lite handling på Netto innan dom körde hem mig igen. Väl hemma målade jag klart det jag hade kvar innan Ellinor kom på besök. Vi drack te, pratade och spela yatzy. Det var mer än trevligt, är alltid lika roligt när ><D kommer på besök :)

Idag har jag jobbat lite extra hela dagen, men dom 11 timmarna har verkligen gått superfort. Skönt när det känns så och roligt att komma in lite på dagarna ibland också. På jobbet fick jag sånt himla sug efter att se Skönheten och odjuret, så jag köpte med mig den från Preem på vägen hem. Var väl i dyraste laget där, men det fick det va värt denna Lördag! Nu ska jag göra iordning några knäckebrödsmackor och sen kolla på min efterlängtade film! Puss på er :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0