21 Oktober


När jag vaknade idag, var min första reaktion att jag hade försovit mig eftersom det var så mörkt ute, haha. Det hade jag inte, så det blev telefonstund med Johanna innan jobbet. Såg då från balkongen att det snöade och jag tyckte det var jättemysigt. Det tog jag tillbaka direkt när jag kom ut! Det var inte alls någon myssnö, utan jävla blask och blåsigt bara. Jag har inte ens långt till jobbet, men var pisseblöt när jag kom fram, var inte trevligt alls! Tappade helt lusten för alla eventulla uteplaner på Lördag och vill bara stänga in mig hemma. Visst hinner det väl ändras kanske, men nu känns det ganska bra med en riktig myshelg hemma istället. Ska ju hoppa in och jobba dag hela Lördagen med, så tända ljus och bra filmer känns inte helt fel som helgplaner ändå :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0