19 Juli


Idag är jag hos Lasse och Samantha och vi har mestadels spelat buzz. Fick även hjälp med att lägga det sista golvet i hallen idag. Det blev tyvärr inte riktigt som jag hade tänkt ha det, men nu är det ju lagt iallafall, ska bara fixas det sista på Torsdag.

Vad har jag mer gjort det sista? Har väl festat, träffat gamla godingar och varit på Almenäs. I Fredags hade vi grillkväll och på natten åkte jag, Johanna, Beckman, Jokey och Tommy ut till spökstaden. Det läskigaste var väl att bilen höll på att gå sönder mitt i skogen, som i en skräckfilm, men annars var det väl inte så skrämmande, haha!

Igår skulle det kommit en matt-städare hem till mig, Jonas Bengtsson, men han kom aldrig, haha! Det är nog mest våra internskämt som gör detta så roligt! Synd att han inte kom, haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0