25 Januari


Idag tänkte jag och Jukka egentligen ha gått till gymmet här. Jag ringde ju efter nyckeln i Fredags, men inget svar, så idag ringde Jukka dit, men då var hon som har hand om det inte hemma, så vi skulle ringa tillbaka imorgon kväll. Jukka bjöd upp mig på en öl då istället, haha. Tänkte först inte ha druckit, men just nu är det så mycket i mitt lilla huvud att det blev både en öl och tjuvrökning. Blev att vi gjorde pannkakor eftersom vi har pratat om det ett tag och jag inte ens kan minnas sist jag åt det. Vi skulle egentligen ha sett på film också, men klockan blev så mycket så vi får ta det någon annan dag. Bra slapp dag mot att träna, haha!
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har det hänt ngt:O?? ♥

2010-01-25 @ 23:13:37
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0