Gymnyckel?


Har tvättat klart, diskat och ätit frulle för en stund sen. Ska ner till tvättstugan vid två när det är ledigt igen och hänga upp det som inte hann bli torrt bara. Funderar på om jag ska gå ner till sjukhuset och ta ut pengar, men Robin kom ju hem igår och är på begravning nu, så jag får väl vänta tills han kommer hem igen så att jag inte låser ute honom. Även om det vore lite roligt och rätt åt honom efter hans ryck i natt, haha. Min syster kommer hit snart med och ska låna träningskläder av mig, så då kanske jag kan passa på att låna hennes mobil och ringa efter gymnyckeln? Hoppas att man kan hämta den direkt, vore kul att gå dit och titta på det :)
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja hur blev det med det där nu då? Blev det ngt samtal :)

2010-01-23 @ 12:23:00
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0