Ensam hemma


Nu har jag nyss kommit hem från jobbet, får extrabetalt för hela denna helgen och det är ju inte helt fel. Nu har Robin åkt till Danmark också, så jag kommer att vara själv hemma tills på Torsdag tror jag. Skönt på ett sätt, men tråkigt på ett annat. Är skönt att få vara själv och vänja sig lite, samtidigt som det lätt blir tråkigt när man är van att alltid vara med någon. Fast Ellinor kommer hit senare och det är alltid trevligt, så helt själv blir jag inte. Skulle jag nu bli det och vara uttråkad är det bara att titta över till grannen, för som i Vänner har vi en naken man som fönstergranne. Kan alltid vara underhållande att titta på, haha.

På tal om nakna män, så träffade jag en kille på nyårsafton som jag började disskutera mysbyxor med. Han tyckte att det räckte om man hade ett-två par, så det lät något i stil med:

Jag - Vad har du på dig när du städar då?
Han - Jag städar naken, så då behöver jag inga kläder alls.

Efter det så sa jag faktiskt inte så mycket, visste inte riktigt vad jag skulle säga. Fick grymma flashbacks från när Steinert sprang runt naken och jagade mig med dammsugaren, fråga mig inte varför han gjorde det, men ni kan ju tänka er vilken syn, uääh!
.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe eller hur, as bra plan :)



Hahaha ja den dagen med dammsugarn, ojoj sicken dag! Uscha! Tur han hade toa med lås i alla fall :)

2010-01-04 @ 11:39:06
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0