Julafton


Älskade julafton ♥

Igår firade ju jag, Jukka, Ellinor och Jesse våran mini-julafton. Åt julmat, bytte julklappar och spelade bingolotto. Som vanligt vann vi ingenting, men det var mysigt ändå. Sen att Jukka och Jesse råkade lägga sitt paketpapper på ljuset så det började att brinna, var väl mindre trevligt. Iallafall för min vita duk som blev lite svart istället, haha!



Julaftonen tillbringade jag med mamma-familjen ute hos Lasse. Åt mat, bytte julklappar, spelade buzz och körde julklappspelet. Var verkligen jättetrevligt och alla verkade nöjda, både med julklapparna och dagen.

Jag har fått massa olika saker i julklapp, så vet inte om jag kommer ihåg allt, men har iallafall fått en mysdress, tofflor, spel, klockor, smycken, presentkort, vin, biokort, filmer, pengar och massa mer. Jag har fått jättebra och fina saker av allihopa, är jättenöjd. Får ta kort och visa allt någon dag :)

Nu är det jobb för min del hela natten! God jul allihop ♥


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0