22 December


Bara två dagar kvar till julafton nu och imorgon är det våran bästis-julafton =)

I veckan har jag varit och köpt julmat och dom absolut sista klapparna. Sen har min syster varit här och sovit över, så idag kom pappa på fika och bytte julklappar. 

Eftermiddagen idag har jag varit uppe hos mamma, dit även min gudmor kom som jag inte har träffat på sisådär 18-20 år. Ganska roligt faktiskt. Tyckte först att det skulle bli lite jobbigt att träffas, eftersom hon kommer ihåg mig som liten, men jag bara har lite svaga minnen av henne. Hon var iallafall jättetrevlig och jag fick julklappar av henne med, så det har nästan varit som julafton redan idag för mig =)

Nu på kvällen har jag varit uppe hos Jukka. Hjälpte honom att skruva ihop massa saker till hans nya badrum, alltid lika trevligt, haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0