1 December


Bokgrejen för Sofi Fahrmans nya bok häromdagen, var riktigt trevlig. Kul att göra något nytt och lite annorlunda. Började med en drink och att hon läste ett kapitel i boken, sen blev hon fixad i håret med olika tips, läste lite igen, sen sminkning med tips, läste igen och sen ett drinktips. Efter en liten frågestund, signerade hon allas böcker och sen åkte vi buss till Topshop, där dom hade extraöppet med 25% på allt och där man fick sin goodiebag. Innehållet var en pläd, skärp, hårspray och läppstift och en mascara från YSL. Helt okej :)

Igår var det handledningsmöte och förutom det gjorde jag inte mycket alls. Idag började dagen med jobbmöte, sen mötte jag Lasse och åkte till knalle. Där gick jag bananas och köpte upp nästintill alla mina pengar, haha! Köpte bl.a. en vit julgran, massa pynt, jullampor, en gosig matta, påslakan, en dvd o.s.v. Det är nog lättare att räkna upp vad jag inte har köpt idag, men det märks på mitt konto också, haha! Samtidigt får det vara värt det, för det mesta jag har köpt är sånt jag kommer ha i några år, iallafall julgranen. Nu på kvällen har jag varit på jobbet, började lite tidigare idag och ska fortsätta jobba resten av natten :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0