Tapetserat klart och massage


Nu har jag tapetserat klart, det var tillbehören till det som jag hade kort på. Vad det krångla för mig, därför det tog sån tid. Måttanpassningen på den är inte dålig, och sen var vissa bitar för korta så jag var tvungen att pussla ihop bitarna som matchade och hålla på, men nu är det äntligen klart. Hade ju bara det lilla i hallen kvar att tapetsera, och det är det jag har gjort nu, så äntligen slipper man tapetsera på ett tag hoppas jag. Nu ska jag strax iväg till jobbet där jag ska få massage. Kan verkligen behövas, för jag har riktigt ont i ryggen nu efter att hållt på hela dagen. Ska bli intressant hur det är, har aldrig fått massage av någon som är utbildad
till det och verkligen kan det. Innan har jag bara fått sån man ger varandra hemma, haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0