Lurigt?


I Fredags disskuterade jag och Ellinor för- och nackdelar med min dator, eftersom att jag har en lite mindre (10 tum) bärbar. Det är inget vi brukar prata om, utan bara kom in på. Dagen efter, alltså igår, frågade en jobbarkompis mig om min dator var bra, för hon funderade på att köpa en liknande. Lite knas att hon frågade det precis dagen efter att jag har suttit och pratat om den. Visst är det konstigt när det blir så? Precis när man har tagit upp något så kommer det på tal fler gånger. Som när man pratar om att det var länge sen man såg en person, och dagen efter ser den på stan. Det är lurigt det där, men roligt också. Undra hur det kan bli så?
.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ja undra hur? det kan man fråga sig... där har du något att sitta och fundera på resten av dagarna hahaha

2009-11-02 @ 01:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0