Jobb


Det finns inte alltid så mycket att skriva om när jag jobbar, då jag mestadels jobbar och sover, så det är därför det blir pausdagar i bloggandet emellanåt. Nu väntar jag på att klockan ska bli över tolv då lönen kommer och jag kan betala räkningar. Fy vilken fattig månad detta blir, liten lön och mycket räkningar. Tur att nästa lön kommer tidigare i December och att den kommer att vara mycket bättre. Längtar! I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på än. Blir till att jobba imorgon med, sen på Lördag har jag några förslag, men får väl se vilket det blir :)
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du vet mkt väl hur det blir imorn :D



<3

2009-11-27 @ 13:14:18
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0