Babyshower/tacoskväll


Igår hade vi tacoskväll och babyshower för en jobbarkompis. Var riktigt trevligt. Tanken var från början att jag inte skulle med ut, så jag åkte hem vid 22. När jag kom hem låg Robin och sov, så jag gick upp till Jukka en stund. Tero och Juha var också där, sen kom Robin med, sen var vi på en snabb visit hos Jani där dom också festade eftersom han fyller år idag, grattis. Ändrade mig i sista stunden om att följa med ut och sprang efter ut till taxin, haha. Var på Tonic och det var faktiskt roligare denna gången. Träffade även Johan, vilket var roligt så
jag fick skälla lite, haha ;)

Idag har jag varit hos pappa hela dagen, kom precis hem. Jag och Nicole gick igenom alla våra gamla saker och rensade, men kunde inte ta med mig sakerna hem på bussen. Pappa får lämna dom senare istället.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0