9 November


Idag har jag mestadels sovit eftersom att jag jobbar nu.
Har bara två nätter kvar innan jag är ledig ett tag igen, härligt!

Nu har jag kommit på vad det är som är fel i lägenheten. Jag har stört mig på något hela tiden, men har inte kunnat komma på vad det är. Förräns nu! Det är tapeterna i hallen som förstör trivseln! Egentligen är den snygg, men ihop med de andra rummens tapeter blir det fel och för mycket mönster. Jag tog upp det med Robin idag, som också kom fram till att det är hallen som förstör, så nu ska vi nog måla den vit istället. Får väl se vad vi hittar på :)

Får ge Johanna ett litet grattis med, det var roligt att höra!
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe aah det är la kul :P

2009-11-10 @ 13:25:39
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah det kanske jag kan, men vad ska ni ha för det då.. och vilken färg är det på det? Puss

2009-11-11 @ 10:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0