27 November


Stannade kvar lite på jobbet i morse i väntan på att affären skulle öppna, så att jag kunde handla på vägen hem. Precis när jag hade kommit till Netto så ringde Lasse lämpligt nog och kunde plocka upp och köra hem mig, perfekt. Sen blev det sova och när jag vaknade kollade jag på den första av de nya Johan Falk filmerna, var faktiskt bra. Nu är det jobbnatt igen. Imorgon blir det nog att kalasa lite med Johanna. Kommer att bli roligt att prata om allt från grytvantar till portar med glas och poliser, eller kanske om turkosa paraplyväskor? Haha!
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha jafan, det blir fina grejer

2009-11-28 @ 19:21:21
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0