Mitt datum!


Jag har ett datum. Ett datum som är nästan hemligt än så länge!
Jag har det bara för det är mitt och paxat, så att ingen ska kunna
säga att jag har snattat det av någon, och hemligt än så länge så
att ingen ska kunna snatta det av mej, för DET ÄR REDAN MITT!

Kommer ihåg när jag berättade det för Ellinor, då hon genast fick
för sig att ta det ifrån mig! Nördiga som vi är började vi skratta som
galna och disskutera vem som skulle få ha ensamrätt på det!

Vi kom fram till att det var ju ändå mitt från början och att hon trots
allt hade lovat mig innan jag berättade om det att varken säga det
till någon eller att själv ta det, men hon är ju lite lurig, så man får ju
ändå se upp, haha! Men det ska nog inte va någon fara, för just nu
försöker vi ju komma på egna datum till henne!
Så det datumet får jag ha bara för mig själv!

Ellinor-Lurigfia:


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0