Desperate housewives avslutning


Sitter på jobbet och har nyss sett säsongsavslutningen av Desperate housewives.
Mycket bra serie måste jag säga, och idag va det ett extra långt avsnitt med, nice!
Tänkte även betala in min räkning från CDON nu, men internet-banken är knasig.
Fick ju en ny Bridget Jones dagbok-film efter att jag hade skrivit till dom, men då
va det massa annat som jag inte fattade, så jag tyckte bara det var komplicerat så
jag betalar in den igen då istället för att fylla i en massa skit och skicka tillbaka det
tomma fodralet och allt det där. Är ganska smart av dom att göra det så omständigt
som möjligt att returnera tillbaka till dom, för då är det nog inte många som orkar att
bry sig om att göra det. Fast börjar inte mitt bankstrul ordna upp sig snart, så får dom
varken pengar eller mitt tomma Bridget...-fodral tillbaka. 
Och det kan de gott ha, för jag bad faktiskt inte om att få en ny film. Jag frågade bara
varför dom hade skickat ett tomt fodral till mig och inte med filmen däri som jag hade
betalat för. Dom kanske uppfattade det som att jag ville ha en ny film! Okej för det då!
Men att skicka en ny räkning för samma film? Jag har ju för fan redan betalat filmen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0