Almenäs


Igår gick jag och Ellinor upp tidigt och tog samma buss som robin till stan. Vi gick till Jolina-rean, men hjälp va mycket folk det va där vid redan 7-tiden, så det va inte så roligt att kolla när man ändå inte kom fram någonstans. Efter det åkte vi till lägenheten, slipa och greja tills vi va helt slut och somnades sittandes en halvtimme i soffan innan vi va tvungna att åka igen eftersom jag skulle fixa pass. Så vi åkte ner till stan, hämtade personbevis, kollade lite affärer och sen mötte Robin. Men det var så lång kö hos polisen så vi orkade inte vänta. Får la fixa det någon annan dag bara. Drygt bara när jag inte har något bevis på att jag är jag, så att jag måste ha med mig någon familjemedlem som bekräftar vem jag är, kompis räcker inte, så det är därför det tar sån tid att fixa det när jag måste ordna så att någon kan följa med mig.

Nu ska jag till Almenäs och sola med Frida en stund, hörs sen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0