Låt den rätte komma in


Igår läste jag klart boken "Låt den rätte komma in". Tyckte la den va sådär, har ju sett filmen så va lite roligt att läsa boken också. Vissa saker känndes som att filmen hade kopierat rakt av från boken, medan massa saker hade blivit utelämnade som förklarades i boken, så nu förstod jag filmen bättre.

Jag ska nog bli en riktig boknörd nu, för det är faktiskt kul att läsa om det är en bra bok och när man har tid för det. Jag och Jenny disskuterade detta häromdan och kom in på när hon hade sin 20-årsfest. Då va det en kille där som hade lånat en bok i Jennys föräldrars bokhylla. Okej, inget fel så långt. Saken va bara den att han gick och satte sig i trappan och läste. På en fest, hallå eller? Och boken han hade valt va Hemsöborna! Haha! Jag har aldrig läst den själv, men att den är så bra att du struntar i festen för att läsa den, har jag svårt att tro, haha. Jag tar nog tillbaka att jag ska bli en boknörd, för så kommer jag nog aldrig göra, men ungefär en bok i halvåret ska jag satsa på :)

Nu håller jag på att tvätta lite och fy fan va tråkigt det är att hänga upp strumpor, tar sån tid ju! En strumpa... Två strumpor... Tre strumpor... Men oj, bara femton kvar, fy vad segt!
.


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha, det var riktigt pinsamt och nördigt faktiskt =P

2009-07-15 @ 12:05:58
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0