Hundvakt


Idag har vi varit hundvakt åt min systers hund. Eller ah, hon tar hand om den nu tills hon hittar någon som kan ta hand om honom, eftersom den förre ägarens barn blev allergisk. Jag och Robin ska testa att ha honom lite nästa vecka och se hur det går. Hunden (Diesel) va liksom inte den minsta hunden precis, utan mer som en smalare version av en liten ponny, haha.

Nu har vi nästan lagt klart golvet i sovrummet med. Fick dock dålig lön så kommer dröja lite längre igen innan resten av rummen kan bli helt klara. Men sånt man får ta, blir ju bra sen.

Igår/idag åkte min lilla pluttegumma Ellinor till Malta. Hon hade kommit fram dit ordentligt och hade det bra än så länge iallafall. Kommer sakna ihjäl mig ju, men skönt att åka iväg sådär. Hade jag haft ekonomi till det hade jag åkt efter, men riktigt så bra har jag det inte för tillfället.

Diesel-Kaj


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0