Nattjobb...

Okej, har varit lite dålig uppdatering nu, men det är bara för att jag har jobbat natt, då blir det så. Det enda du hinner med då är typ jobba, sen hem och sova, sen till jobbet igen o.s.v. Men det är ändå skönt att jobba natt tycker jag, bara drygt när man åker buss, eftersom att det tar sån tid att ta sig hem och att ta sig dit, därför man inte hinner med så mycket mer än att sova och jobba :p


Inatt var "sista" natten jag jobbade, så då är det skönt att vara vaken ett tag och sen sova några timmar på dan bara, så att man ändå kan somna tidigt på kvällen. Så idag mötte jag Robin efter jobbet och följde med han på återkoll på sjukhuset, sen efter det åkte vi till Netto för att handla mat, men hittade också två spel, Monopol Disney och Trivial pursuit, som vi köpte. När vi kom hem till Robin kollade vi på Tre kronor lite innan jag somnade, och nu sitter vi och nördar lite bara, haha!

Spelen Monopol disney och TP!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0