24 Februari

Då va jag nyss hemkommen igen. Skulle ju egentligen ha solat med Ellinor i morse, men eftersom att hon har gått och blivit amish så är det lite svårt att få kontakt med henne eller få henne att komma upp i tid. Så det blev inget med det, får ta det imorgon istället om nu miss Amish-Ellinor orkar gå upp då?
Men men, vi tog en sväng på stan på eftermiddagen istället, kollade lite vad som fanns på bokrean, men eftersom jag inte har fått lön än så tog jag med mig "katalogerna" hem, så man kan titta hemma om det är något man vill ha. Nu har jag pratat med mamma en stund och ska snart gå och kolla om det är något sevärt på TV:n, puss!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha vad är detta för mobbar-inlägg? :p amish is the shit!

2009-02-25 @ 17:08:40
URL: http://trolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0