19 Februari - Morgon

God morgon!
Gick upp vid 7-tiden, men har inte kunnat sova så mycket. Vaknade när Lasse va uppe och eldade och efter det var det svårt att somna om igen, men men, då somnar man kanske tidigt ikväll istället.

Nu har vi nyss ätit frukost, det är så mysigt att äta det här ute eftersom att man verkligen tar sig tiden att äta det och kan välja på lite olika saker. Jag brukar knappt bry mig om att äta frukost i vanliga fall, vilket är synd när det är så mysigt att gå upp och sitta vid bordet och prata på morgonen. Detta får jag införa kanske?

Min frukost: Juice, kaffe och mackor





Kommentarer
Postat av: Ellinor

ehh ja, du får införa frukostmöten med mig!

2009-02-19 @ 16:03:58
URL: http://trolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0