Trött


Igår somnade jag med datorn liggandes på magen, haha, då är man trött. Var vaken en stund på morgonen innan jag somnade om igen, vilket var bra eftersom att jag jobbar idag. När jag hade sovit några timmar fick Robin något ryck och höll på att känna på min panna och ropa att jag kanske med hade feber för att jag sov så mycket. Jag sa till honom att sluta, och inte röra mig för att han är sjuk och att jag sover. Då tvinga han mig att öppna ögonen och titta på honom så att han kunde avgöra om jag var sjuk, så jag blev ju tvungen att titta på honom för att han skulle sluta. Då sa han bara: Ja, du kan nog ha feber, sen slutade han att hålla på. Haha, fattar inte riktigt vad han ville. Bara för att han är sjuk behöver han ju inte hålla på som en tok, och vad skulle han göra åt att saken om jag nu hade haft feber? Han är bara för rolig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0