Träna med Jukka?


Sist jag var med Jukka började vi disskutera att man får bidrag från jobbet att träna för. Då kom han på den smarta idén att jag kan börja träna med honom i Brämhult. Jättebra tyckte han! Jag var skeptisk, men sa att jag skulle kolla på det om han hämtade prislista och information till mig. Så häromdagen hade han ordnat det och lagt i min brevlåda.

Min tanke var ju då att jag skulle få ett fint lite häfte, kanske med lite bilder, information om vilka pass de hade och prislista. Alltså vad de hade att erbjuda om man började där.

Istället fick jag ett fult utskrivet papper med bara prislista, och vilka priser det var då! Otroligt dyrt om du inte var studerande eller pensionär. Det här måste jag nog tänka på innan jag bestämmer mig. Får väl följa med Jukka och kolla på detta lyxgym med dyra priser och fattiga prislista-lappar någon dag då. Det måste verkligen vara något extra, annars kan jag lika gärna köpa busskort och börja träna i stan istället eftersom det skulle bli till samma pris!


.


Kommentarer
Postat av: Nicky

Vad kostar det då? Jag och Jasmine ska börja träna på gymmix där är inte så värst dyrt och man kan köpa gymkortet på avbetalning :)

2009-12-16 @ 15:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0