Juldagen och Annandagen


Juldagen var jag först hemma hela dagen, innan jag och Jukka bestämde att vi skulle åka till Göteborg för att festa. Fick med min syster med, som redan var hos pappa och dom där. Blev helt vimsigt allting, haha! Det slutade med att jag mötte Partille och åkte med dom istället.

Fy fan vad hemskt det var att vakna upp där dagen efter alltså! Hade inget batteri på telefonen, håret stod åt alla håll, klänning och höga skor, som för övrigt var glashala. Det var inte många rätt den morgonen, haha. Skulle möta min syster vid Frölunda torg, men hon sov, så jag fick följa med dom andra två nissarna till vårdcentralen och sen medan dom åt, tills min syster kom. Det första jag gjorde efter att ha sagt hejdå till dom andra var att gå till Seveneleven och laddade min mobil, sen gick jag och köpte andra skor och byxor. När jag gjort det fick jag enorm hemlängtan, haha. Hade egentligen tänkt att stanna i Göteborg och åkt med pappa och dom hem dagen efter, men efter att ha kännt hur skönt det var att bara byta kläder, ville jag bara hem till mitt badkar, tandborste och soffa. Så blev att jag åkte hem istället. Tog mig nästan 3 timmar att komma hem med all väntan och resetider, så fan vad härligt det var att äntligen komma innanför dörren hemma sen. Blev att jag och Robin gick till Ica Supermarket och köpte pastasallad, men efter det stannade jag inne resten av kvällen, behövligt nog!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0