Till min syster...


Fick vi en HUND eller en stand´in´pojkvän?
Alltså, jag börjar undra? Dom är så lika.

Jag hoppas inte detta är ett skämt, eftersom att jag är en smart blondin, och till och med jag börjar jag känna mig blåst. Då är det illa!

Vi sover ju i soffan nu förtiden, inte för skilsmässa eller något sånt, utan för vi gillar det och gillar tv:n. Men då sover vi ju i olika ändar, vilket vi också har sagt är okej när vi ger varann så mycket kärlek på dagarna. Men så "lånar" vi en hund. Vad händer?

Denna hund, vid namn Diesel, trycker upp sig bredvid mig i soffan. Fine, det är okej eftersom han ändå hoppar ner när han blir trött och inte tycker det är så gosigt längre. Men helt plötsligt brer han ut sig, lägger sig totalt på mig och börjar snarka. Okej, fine, en så länge, eftersom jag tror att han ska hoppa ner så fort jag rör mig eller vill göra något annat. Då börjar han snarka, och nu snackar vi snarka, som en människa alltså. Gulligt som fan, men jag undrar bara, har jag en pojkvän, eller en hund-pojkvän? Hunden sover bredvid mig och snarkar och min älskling sover vid fötterna? Okej! Alltså är det jag som får grabbarna att bete sig som grisarna dom är, eller älskar dom mig så mycket att dom kan vara sig själva med mig? Svara på den ni om ni kan :)
.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha Diesel är som han är, har man honom så är det som att ha två pojkvänner, han kräver mer uppmärksamhet än någon annan :)

2009-08-08 @ 00:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0