Grattis i efterskott...


Till mig själv som fyllde 21 år i Torsdags :)
Firade den med att luncha på Thai silk med Ellinor. Fick ett franskt manikyr set från Dior av henne, gulligt! På kvällen var jag med Robin och tittade film, av honom fick jag 10 röda rosor, eftersom att han inte fått pengar än, men sött var det! Ska fira min födelsedag ordentligt senare när omständigheterna har blivit bättre och alla som ska kan vara med!
Vill tacka för alla fina gratuleringar och Ellinor och Robin för en underbar dag <3


Mina rosor från Robin:



Mitt manikyrset från Ellinor:
 


.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott mitt lilla träsktroll!

2009-08-30 @ 09:27:24
Postat av: Ellinor

gooooooooooosigt :D

2009-08-31 @ 00:04:37
Postat av: johanna

:) Nice ju!

2009-08-31 @ 01:16:39
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0