2 Oktober 2011


Idag har jag haft en riktigt trevlig dag. Först mötte jag Frida, som följde med mig till knalle och BR, där jag köpte presenter till mitt gudbarn som har fyllt ett år. Vidare upp till Alideberg och Peters familj för att lämna sakerna till Jack-Daniel och se på deras nya bebis Zeke. Sötbarn ♥ Efter jag hade vart där plockade Jessica upp mig och vi åkte ut till stallet där hon har sina hästar. Jag red faktiskt för första gången på flera år, så räknar med rejäl träningsvärk imorgon, men det får det vara värt. Kom nyss hem, så nu blir det sängen, är helt slut efter denna fullspäckade, men jättebra, dagen. Skönt med nyktra helger då man verkligen hinner med att göra saker och träffa vännerna, istället för att slösa tiden på att vara full/bakis. Det är väl roligt det också, men inte varje helg. Är väl vuxenpoäng när man börjar känna så? :p
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0