Nu är jag tillbaka =)


Eftersom att jag inte har bloggat på en månad, tänkte jag skriva lite kortfattat vad jag har gjort det senaste.

* Blivit gudmor åt Jack-Daniel - Som jag skrev i det senaste inlägget blev jag gudmor åt min vän Peters bebis, som även är född på min födelsedag, så det kunde ju inte ha blivit mer passande ;)



* Har varit i Stockholm och shoppat med Ellinor.

* Varit på bio två gånger och sett på Hur många lingon finns det i världen? och
Black swan.

* Fått hem mina Easytoneskor
- Har varken märkt av eller sett någon skillnad än, trots att jag använder dom så ofta jag kan, men dom är sköna så det är okej ändå. Jag kanske redan har för vältränade ben? Haha :p



* Köpt "halva" min hund - Hade fått henne på foder först, alltså att ägaren skulle ta två kullar med valpar och sen skulle hon bli helt min gratis efter det då, men nu har jag betalt halva priset för henne och står som ägare och är bara "skyldig" en kull istället för två.



* Varit på hundutställning och deltagit för första gången.

* Beställt renovering av badrummet - Dom ska komma och mäta och greja nästa vecka, men det dröjer nog innan själva renoveringen sätter igång, så mer om det när det börjar bli dags. Nu är det iallafall beställt :)

Annars har jag mest gjort vanliga saker, varit med vännerna, grillat, solat, varit sjuk, jobbat och sånt där alldagligt :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0