Veckorevyns horoskop


Jungfrun:

Full av energi går du in för att få ordning där hemma, sortera i lådor och skåp. Du blir nostalgisk när gamla saker som varit borglömda dyker upp. Många minnen väcks till liv, lyckliga som sorgliga. Oväntad hjälp att lösa ett problem kommer till dig, visa gärna din tacksamhet.

Lite roligt att jag läste det efter att jag hade börjat rensa och fixa. Visserligen har jag inte hittat något som jag har blivit nostalgisk för än, men det kan ju bero på att jag vet ungefär vad som ligger i lådorna. Jag gör det mest för att få ordning, typ slänga gamla papper som inte behövs längre och få bort kläder som inte används.

Det där om oväntad hjälp vet jag inte egentligen, men har fått reda på en sak som jag blev tacksam över, som jag faktiskt inte trodde skulle hända, så det kanske kan räknas, haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0