19 Juni 2011


Sist jag skrev att jag skulle jobba, tog jag ut semester istället. Ville verkligen inte hem och sova i det fina vädret. Istället gick jag och Ellinor ut på gräsmattan och solade. Söndagen följde jag med Lotta och Sussie till Värnersborg på hundutställning. Det var riktigt trevligt, förutom att min visdomstand höll på att krångla och värka, så det var lite jobbigt.

Festade på studenten och måste erkänna att våra förfester slår allt, haha! Var roligt ute också, men lite väl mycket studenter för min smak. Var även en kille som gick ner på knä och friade till mig, men jag tackade nej, det har ju hänt förr liksom, haha! 

Annars har jag mest jobbat, varit hundvakt och haft jobbmöten det senaste. Nu är jag ledig till nästa helg och det ska verkligen tas till vara på och bara göra sånt jag inte hinner annars. Nu ska jag, Chikki och Jukka ta en promenad till Coop. Tror visserligen att jag kommer få släpa med mig Chiqita, för hon hatar verkligen detta vädret, men det är bara att gilla läget ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0