Helsingborg, Helsingör och Änglagård


I Fredags tog vi en spontan tripp ner till Helsingborg för att åka över till Helsingör på Lördagen. Jag och Ellinor trodde dock att vi skulle åka först på Lördagen, så det fick bli en snabbpackning och sen komma iväg. Var väl framme på hotellet i Helsingborg vi halv elva på Fredagskvällen, så det var bara att slänga på sig smink och byta om före utgång. Sjukt trevlig utekväll och vi stannade tills det stängde vid 5. Tillbaka till hotellet för att försöka sova lite innan frukosten, vilket inte gick så bra, men kul ändå, haha!

Efter frukosten åkte vi över till Helsingör. Ärligt talat var det väl inte så mycket att se där, men roligt att bara göra något. Sen att gå runt där lite halvsliten var nästan lite mysigt. Hemvägen var inte lika rolig. Att sitta i en bil i flera timmar tog på kroppen, var ju lagom stel när man kom hem, haha! Väl hemma blev det kinamat och sen en film som jag somnade till efter 10 minuter, så trött var jag, vilket man ska vara efter en sån roadtrip ;)

Igår kom Ellinor hem till mig så att vi kunde kolla på Änglagård. Skulle egentligen ha tittat på både ettan och tvåan, men hann bara den första. Jukka gullegris kom förbi med pizza också, perfekt när man är bästis med sin granne alltså, haha!






.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0