20 Januari


Igår när jag slutat var det handledning med jobbet och sen hem en sväng. På eftermiddagen hade jag och Ellinor våran bästisdag. Åt sushi och sen gick vi på första bion: Svinalängorna. Efter det tog vi en kaffe före bio nummer två: Änglagård 3. Anledningen till att vi gick på bio två gånger var för att vi hade biljetter som gick ut, men det var faktiskt mysigt, så vi funderar på att göra så fler gånger. Filmerna var väl inga direkta höjdare, men inte heller dåliga. Det är svårt att ha en åsikt om dom faktiskt, haha! Dom var sevärda, men kanske inte direkt dom man behöver se om igen. Svinalängorna var mest tragisk och Änglagård var väl i samma stuk som dom två första filmerna.

Idag gick jag till Lidl för att köpa proppar, men dom hade inga! Drygt! Passade på att diska och plocka lite medans det var ljust och nu sitter jag och väntar på Ellinor som kommer hit strax. Ska nog betala några räkningar så länge.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0