11 Januari


Idag vaknade jag klockan 4, så lika bra att gå upp när jag ändå hade tvätten och sånt vid 7. Tvättade och plockade lite innan jag skulle till frisören. Lite drygt att få klippa av det när man börjat få lite längd, men det behövs ju emellanåt. Fick iallafall beröm för att mitt hår var friskt i helhet. Efter det träffade jag Lasse och åkte till mamma en stund. När jag kom hem råkade jag somna och fick för mig att det var natt, så jag bara sov och sov, haha! Som när min telefon ringde, så tänkte jag bara jaha, ringer dom mitt i natten och så sov jag vidare, haha! Men det gör inget eftersom jag ändå jobbar imorgon och behöver ställa om dygnet.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0