4 Oktober


Måndag och tillbaka på jobbet för dom sista nätterna på jobbveckan. Min helg:

Fredags: Var jag i Göteborg och shoppade med Ellinor, men hittade inte så mycket. På kvällen när vi var på väg hem bjöd Johanna upp mig på ett glas vin. Drack lite med dom, innan vi åkte vidare till Tonic och sen en sväng på Frank´s. Efterfest hos mig som blev lite knas. Vi skulle leka överfallsknep, alltså om jag blev överfallen så skulle jag försöka komma undan och fly. Det slutade med att jag på något sätt lyckades fälla personen som trilla över mig så att jag flög i golvet med kinden före och svimmade, haha! Ingen fara egentligen, förutom att dom andra blev chockade av smällen och oroliga för svimningen. Sen att jag är helt öm och inte har kunnat äta ordentligt sen dess, eftersom att jag inte kan tugga, är ju heller inte så bra. Har mestadels blivit soppa, men det är jag ganska trött på nu så jag hoppas att det onda försvinner snart! I övrigt tyckte dom att jag var väldigt duktig på att försvara mig före den incidenten, haha!

Lördag: Mina gäster var kvar hela dagen och på kvällen åkte jag hem till Ellinor för att fira henne med förfest och sen Harrys. Väldigt trevligt!

Söndag: Ikea med familjen hela dagen och på kvällen kom Jukka ner och spelade bingolotto. Han vann 100 kronor faktiskt, det var väl på tiden, haha!

Idag har jag mest ordnat med min inredning hela dagen och på kvällen kom Ellinor på kaffe innan jag skulle till jobbet.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0