Robins flytt


När jag kom hem från mötet sov jag en stund till då jag drömde jättejobbigt! Drömde att jag grät hela tiden och var både arg, ledsen och allt på en gång, haha! Sen kom Robin tillbaka och påbörjade hans flytt, men dom hade inget släp så alla möbler och stora grejer står kvar än så länge. Idag har han iallafall flyttat, vilket känns lite blandat. Skönt att det blev av och inte drog ut mer, samtidigt som det blir ovant att vara själv, men det ska jag nog klara av! När dom hade åkt började jag att skruva upp en hylla, men jag behövde lite hjälp så jag gick upp till Jukka som först bjöd på mat och sen följde med mig ner och hjälpte mig. Gullungen! Haha, det var riktigt roligt när vi höll på med allt, men till slut fick vi till det, haha! Det tackar man för!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0