Snabba cash


Steinert den lilla bitchen har ju gått och fått pengar, därför valde han att bjuda mig på bio. Gullunge! Vi valde att gå på Snabba cash igår. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om den var bra eller inte, haha. Jo, den var bra, fast det var jobbigt att se den på bio, alldeles för högt ljud så man fick ont i öronen och blev stel av att sitta så trångt, haha. Det är nog mest det att jag hade förväntat mig en riktigt love-känsla, eftersom jag brukar gilla sådana filmer, så jag hade nog lite för höga förväntningar. Den var ganska brutal emellanåt också, men visst, den var helt klart sevärd och jag ska se den igen, fast då får det bli hemma efter att jag har läst klart boken. Steinert och hans vän sa ioförsäg att det var väldigt mycket som fattades och att den var väldigt olik boken, men så brukar det väl vara. Skådespelarna var iallafall riktigt bra!


.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

aha ja, vad är det för sexy boy till vänster då?!

2010-02-09 @ 01:35:46
Postat av: johanna

Jag vill se, men vill ha boken först TESSAN! :D ♥

2010-02-09 @ 10:50:44
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0