Graviddrömmar


På tal om att sova i förra inlägget kom jag på min skumma dröm jag hade för några nätter sen. Först var jag gravid och fick en bebis, helt smärtfritt hemma. Plötsligt låg min nyfödda bebis bara där, men den såg ut att vara 1-2 månader fast att jag precis "hade fött" den. Sen drömde jag att jag gick och la mig, så då började jag istället drömma att jag var gravid och skulle berätta det för alla, alltså som att det var planerat och att jag var glad för det. Efter att jag hade berättat det för alla, drömde jag att jag skulle gå ut och festa, för att jag ändå skulle göra abort, så då gjorde det inget. Helt skumt var det och allt var verkligen verkligt och jag kommer ihåg det tydligt, fan vad sjukt, haha!

Och NEJ! Jag är inte gravid på riktigt eller ens har barnlängtan! Tvärtom! När jag var mindre ville jag alltid bli en ung mamma och ha många barn. Nu har jag ändrat mig helt och det sista jag vill är att ha barn nu och helst bara två stycken när jag väl skaffar. Skumt att det kan ändras så! Tänk om jag ändrar mig så att jag inte vill ha barn alls när jag blir äldre? Det tror jag inte, men man vet ju aldrig ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0