Fikat med Ellinor


Blev att jag solade själv innan, då Johanna blåste mig och bara ville ha följe till affären, haha. Sötnosen! Efter det mötte jag Ellinor och vi gick till Tant Grön och fikade. Som vanligt pratade vi igenom våra framtidsplaner som likt alltid spårar ur och blir lite väl överdrivna kanske, men drömma kan man alltid. Tog efter det bussen till knalle, vilket var helt onödigt för mig att betala eftersom Lasse kom och hämtade mig sen ändå. Åkte och handlade och sen upp till mamma och sa hej, så nu kom jag nyss hem. Visar bilder senare på vad jag har köpt :)

.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahaha ja herregud, men det är bra att drömma!!!!! förresten, notera tiden, fan gör jag vaken nu som börjar åtta imon?! herregudars på mig

2010-02-11 @ 01:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0