27 Februari


Igår tog jag och Ellinor en bästisdag. Vi började med att kolla på bokreorna och lite andra affärer. Fick köpt stövlar som inte är alltför stora för mina smala vader, vilket var bra eftersom jag har problem med att hitta det annars och att jag inte tycker att det är så fint när det sticker ut hur mycket som helst från benen. Efter shoppingen gick vi till Yoghi och åt. Lite jobbigt när det bara var vi och dom som jobbade där i hela restaurangen, för det var så tyst att man själv nästan ville viska, haha. Sen att Ellinor först fick fel mat är ju också ett minus. Efter det gick vi till Lilla så att jag kunde köpa mig en öl, där vi träffade på Samuel och hans kompis. Satt och tjata med dom innan dom gick på bio och jag och Ellinor satt kvar själva och pratade ett tag till. När Ellinor skulle hem ville jag fortfarande göra något, så bestämde att träffa Johanna och dom på Harrys. Drog dit för att vänta på dom, där jag mötte Nicke Nyström och följde med honom in så länge, vilket var bra eftersom att Johanna och dom inte kom sen ändå, haha. Var iallafall en lyckad kväll och träffade många jag inte sett på länge, trevligt! Idag har jag bara sovit och spelat kort med Jukka och Robin (jag vann igen) på kvällen innan jag gick till jobbet.

Våran dag i bilder:


.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

ja det var en gosig dag så det måste göras väääääääldigt snart igen!!!!! :D:D:D <3<3<3<3

2010-03-02 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0